reklama

Co se to s těma ženskýma dneska děje?

Oněměle jsem stál u otevřené prázdné lednice a hlavou mi prolítlo, že tenhle svět se neodvratně řítí do propasti. Kde je moje pivo?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

S mojí pozicí alfa samce naší rodiny je to značně nahnutý.

Starší dcera má prej kluka. Cože??? Jak to? Nikdo se mě neptal na povolení!!!! 

Já měl přece v záměru udělat dvoukolové výběrové řízení s velmi přísnými pohovory a krátkým osobnostním testíkem!!!
Moje žena peče cizímu chlapovi meruňkovou buchtu a já si prý nesmím ani kousek ukrojit!

To jsem teda ale nerozchodil a za pomocí brutální síly a fyzického násilí jsem se zmocnil pekáče, vzal velký nůž a čtvrtinu si odkrojil a raději okamžitě v koutku snědl. Manželka sice naříkala, že teď jsem ji znemožnil a nemá co vzít na návštěvu, ale sakra i tři čtvrtiny meruňkového koláče s posýpkou jsou snad lepší než nic ne? 
A vrchol nastal dnes v práci. Jdu si do ledničky pro nealko pivko, protože dřu už druhý den ve skladu a zdechám žízní. Měl jsem tam takové malé plechovečky se speciálem ze zeleného ječmene. Drahé to bylo jak sviňa, tak jsem si na každý den šetřil jednu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prostě vychlazený speciálek na hezkou chvilku po celodenní dřině.Taková chlapská, takřka orgastická, chvilka s vychlazenou štíhlou hliníkovou kráskou s hořkým obsahem.

Otevřu ledničku a pivo nikde.

Jiný chlap by se okamžitě změnil ve vraždící monstrum a proměnil poklidný den na moravském Slovácku v "Masakr motorovou pilou," ale já jsem s velkým úsilím, i když přiznávám s nervózním třesem v rukou, zachoval klid a zeptal jsem se ženy:

 "Kde je moje pivo?????"

Manželka mi s úsměvem sdělila, že vypito:

"Včera tady byly dcery a vypily ho, každá jednu plechovku." Zašvitořila zvesela, jako že nic. Jakože normálka. Jakože pohodička.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Oněměle jsem stál u otevřené prázdné lednice a hlavou mi prolítlo, že tenhle svět se neodvratně řítí do propasti. Ani jsem si nevšiml a jsem v pozici sentimentálního Dinosaura, který se dojímá nad romantickým a nebývale intenzivním a krásným západem prehistorického slunce, aniž by mu docvaklo, že to co právě sleduje je přílet smrtícího meteoritu, který jeho druh smete z povrchu zemského.

"Co to s těma ženskýma hergot dneska je? Zbláznily se jim nějak hormony??? Je to snad nějaká výměna životních rolí. Začnou jim růst fousy?"

Je to vůbec možný, aby jedenáctiletá a třináctiletá holka vypily "Starému tatovi, starému Alfa Vlkovi, neohroženému vůdci naší smečky" jeho pivo?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Svět už teď nikdy nebude jako dřív! 

David Vlk

David Vlk

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jsem malý podnikatel, který nikdy nedostal výplatu. Moravák ženatý, tři děti, z toho dvě bohužel v pubertě. Muž ve středním věku, který má hodně prořízlou pusu. A z života si rád vybírá to nejšťavnatější. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu