reklama

Taky předstíráte orgasmus?

Tož tak. Nedávno jsem objevil na internetu článek o tom, jak ty naše baby, co jsme si jich natahali dom, předstírají ten orgasmus. Teda prý až sedmdesát procent to dělá zcela běžně a jen dvacet sedm procent to nedělá nikdy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Tož tak. Nedávno jsem objevil na internetu článek o tom, jak ty naše baby, co jsme si jich natahali dom, předstírají ten orgasmus. Teda prý až sedmdesát procent to dělá zcela běžně a jen dvacet sedm procent to nedělá nikdy. 

Blbě se to pozná, protože co ženská, to amatérská hérečka. Trošku se zavzdychá, nasadí se uštvaný výraz koně v cílové rovince Velké Pardubické a žádný chlap Vám v ten okamžik nebude měřit tělesnou teplotu a kontrolovat rozšíření zornic.

My chlapi jsme totiž jak Ty koně, jak vidíme cílovou rovinku nehledíme napravo ani nalevo, srdce nám buší, v hlavě vymetené, před očima rudá mlha a zajímá nás jenom ten finiš.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na konci toho článku jsem se dočetl, že to dělají aj chlapi. Tož to mně teda zarazilo, poškrábal jsem se pařátkama na prořídlé lebce a zakousl se do internetu. Však víte najdete tam všecko.

Tak dočetl jsem se, že to prý dělá každý čtvrtý chlap! Ano, ráz, dva, tři a Vy jste pane ten předstírač! Vědci zjistili pečlivým průzkumem důvody proč to chlapi dělají.

Tady ty důvody jsou:

1.Aby potěšili ženu. -Tak to nevím teda. Nestačilo by sklápět sedátko na záchodě a občas dojít dom z hospody střízlivý?

2. Aby dodrželi pravidla. Tak to je jasné, pořádek doma musí byt. Středa je středa, to sa nedá a pak minimálně k narozeninám a na Valentýna.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

3. Aby neztratili tvář. Chápu, když člověk celý život buduje image ultra mega galaktického rozsévače a spermoně, je to škoda o ni přijít. Ve čtyřiceti to znovu nevybudujete!

4. Aby už byl konec. Tak to radši nekomentuju, šak su taky ženatý!

Tak mně to kurňa nedalo. Musím se zeptat chlapú v hospodě, jak to majú oni. Kdovíjak ty výzkumy ti Pražáci zas dělali, a tady na Moravě to može byt úplně jinak. Vyrazil jsem do osvěžovny těla i ducha do hospody Na Rudém, kde jsme měli zrovna sraz a položil jsem jasnou a férovou otázku.

Chlapi, předstíráte někdy orgasmus?

1. Leoš 44 manažer: "Ses zbláznil vole, šak moja stará je taky manažerka. Na blbosti nemáme čas. U nás doma nikdo neví co to je? Jaks to říkal? "Okrasmus""?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

2. Filip 42 let obchodník: "Tak s manželkou velmi často, ale s Jaruškou, Evičkou a Markétkou nikdy!"

3. Jura 47 let hospodský: "Tak když to netrvá dýl jak hodinu tak ne, ale pak už bývám dost unavený."

4. Ivan ředitel 35let: "S Tvojí ženou nikdy vole!"

5. Jožin obkladač: "Kurňa neotravuj s orgasmem. Já jí prostě nedám a nedám. Víš jak to vysiluje tělo ten sex? Šak to je větší dřina, jak búrat příčky v paneláku."

6.František 52 let: "Já nevím božíčku, já to mám vždy pod kontrolou. Štěpán má rád sterilní sex. Vždycinky mi říká "Franti, ať to má prosím Tě úroveň, jsme oba vysokoškoláci!""

7.Michal 45 let podnikatel: "Já nikdy kámo. Moje stará si to vždycky kontroluje. Ona by mě zbila, kdybych "nebyl""!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

8 .Petr 45 úředník: "Já taky nikdy. Já nemám babu a telce lhát nemusíš!"

Tak si to přeberte.

Víte co ale musí byt největší vzrůšo? Když se v jedné posteli sejdou dva sehraní předstírači!

Tomu se pak říká dokonalý pár!

 

David Vlk

David Vlk

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jsem malý podnikatel, který nikdy nedostal výplatu. Moravák ženatý, tři děti, z toho dvě bohužel v pubertě. Muž ve středním věku, který má hodně prořízlou pusu. A z života si rád vybírá to nejšťavnatější. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu