reklama

Sákra, píše mi nějaká sexbomba

Natěšeně jsem si tedy prohlédl její profil, poněvadž mám rád vůni dálek exotiky a mírně nezodpovědná dobrodružství.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Sakra, dneska mne požádala o přátelství na Facebooku nějaká Shirley Lovely. 

Poněkud mne to zarazilo, protože Shirley asi nebude čtenářka mých blogů z Šamorína a ani si nevzpomínám, že by se tak jmenovala některá z mých spolužaček ze Zvláštní praktické školy.

Natěšeně jsem si tedy prohlédl její facebookový profil, poněvadž mám rád vůni dálek exotiky a mírně nezodpovědná dobrodružství.

No hezká holka to je, jako obrázek. Krásně barevně potetovaná, skoro jako pexeso, řasy jako třásně na perském koberci, nehtiska jako zuby šavlozubého tygra z obrázku pana Buriana. Postava na správných místech vyztužena protiplísňovým silikonem. Nohy až na zem a na hřívu prodloužených vlasů se složily snad všechny obyvatelky z jedné malé vesničky u severních hranic v Mongolsku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Sákra to je kusanec! Tu by mi teda kluci v našem klubu určitě záviděli.. To by dědci zírali, jakou mám facebookovou kámošku." Zaradoval jsem se nad svým nenadálým štěstím.

Shirley byla do toho kamarádství taky děsně žhavá, dovoluji si zde zkopírovat její přátelský vzkaz :

 "Hi dear 
Mám špinavou službu. Jsem natěšená, chci mít vztah s vámi, kočička nemůžu dočkat, až se napíchnout. Dej mi svůj nejlepší banán, to je moje adresa . Napiš Tvá Shirley!" 

Originál je na mém facebooku, kdyby jste mi snad někdo nevěřil. Je mi jasné, že kolega Větvička bude trochu závidět, ale co už.

Skoro jsem plakal dojetím, konečně ženská, která má jako já ráda jižní ovoce a evidentně i mé pichlavé zelené oblíbence. Rychle jsem odpověděl v obdobně přátelském tónu:

SkryťVypnúť reklamu
reklama

"Milá Shirley,

potěšil mne Váš nezištný zájem o mou osobu. Svůj nejlepší banán si však sním raději sám. Samozřejmě dopoledne na svačinku, protože má prý hodně uhlohydrátů a můj obezitolog mi po obědě předepsal jen zelí, luštěniny a kedlubny, což mělo za následek útěk moji manželky z ložnice, následně se přestěhovala ke své matce a jak jsem se kupodivu včera dozvěděl, od neděle bydlí spolu s mým obezitologem v jeho rodinné vile.

Pan doktor svou rodinou péči o zdraví naší rodiny bere opravdu poctivě, to musím uznat. Vážím si ho zato.

Shirley, píšete, že se ráda popícháte. Kdybyste se chtěla přihlásit do našeho Klubu hradišťských postarších kaktusářů, já a ostatní dědci Vás velmi rádi přivítáme.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Samozřejmě, že Vám rádi, jeden po druhém, ukážeme své výstavní a trofejní kousky. Máme všechny druhy pichlavých kamarádů. Vlasaté, vousaté, povoskované, dlouhé, krátké, baňaté.

Uvidíte sama, že svět kaktusů a sukulentů je velmi krásné dobrodružství!

 A Shirley, u nás se popícháte do sytosti a úplně zadarmo. Třeba takový dobře otrněný Notocactus Submammulosus, to bude pro Vás opravdu pošušňáníčko!!!

Tak se stavte, scházíme se každý čtvrtek v klubovně Pečovatelského domu pro seniory.

Váš nový kamarád David"

No, čekám teď netrpělivě na odpověď. Shirley už dva dny nepíše. Jen se mi nějak začíná sekat počítač a začínají mi chodit nějaké divné reklamy na prodloužení penisu o pět centimetrů.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

K čemu by mi to asi tak bylo???? Spíš by bodla nová lupa s žárovečkou, protože kaktusy mi napadla Vlnatka Krvavá alias Eriosoma Lanigerum- to bude souboj.

David Vlk

David Vlk

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jsem malý podnikatel, který nikdy nedostal výplatu. Moravák ženatý, tři děti, z toho dvě bohužel v pubertě. Muž ve středním věku, který má hodně prořízlou pusu. A z života si rád vybírá to nejšťavnatější. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu