reklama

Co vlastně znamená to vaše "Ty kokso?"

Taky by to mohlo mít něco společné s koko....... no raději toho nechám, Slováci jsou přece kulturní národ, takže tudy cesta určitě nevede.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (21)

Zadal jsem to do slovníku.

"Ty kokso" se na mě valí na Slovensku úplně všude. A já vždycky nevím jestli se mi někdo diví, nebo směje, nebo mi nadává????

Ze slovníku vypadlo pouze slušné "Zadaný výraz nieje vo slovníku obsiahnutý. To nechápu jak "Nieje," když to slyším všude. Ze slovenských rtů se na mě všude sypou koksové, nebo koksovia.

Jediné co jsem našel je, že jakýsi Ibrahím Majda napsal nějakou knížku, která se jmenuje : "  "Ty kokso- cosi." 

Tak toho chlápka jsem si taky našel a už vím. To je ten šišlal, co hrál s božským Paľom a Růžičkovou v nějaké té Fontáně pre Zuzanu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Pozor, už na tomhle je krásně vidět, jak jsou Ti Slováci proti nám Čechům strašně ve předu a cool. Za Slovensko hrál ve Fontáně božský Paľo a snědý usměvavý multikulti chlapík a za Česko Růžičková. No co na to říct, prostě slovenská Bratislavská Lýra byla vždycky víc trendy, než Děčínská Kotva.

A o tom Ibrahímovi Majdovi jsem se s podivem dočetl, že to není slovenský Rom, jak jsem si myslel, ale černoch z Mali. Tak to se strašně omlouvám všem Romů a černochům , že jsem to takhle pomotal, já jsem si myslel, že šišlá proto, že je z Dunajskej Stredy. Tak jestli je to opravdický černoch, tak to by mohlo mít "Ty kokso" něco společného s kokosem, ale to by se asi říkalo :"Ty kokoso!" A vůbec rostou na Mali kokosy?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Taky by to mohlo mít něco společné s koko....... no raději toho nechám, Slováci jsou přece kulturní národ, takže tudy cesta určitě nevede.

No, ale dočetl jsem se taky, že tento výraz začala na Slovensku používat zlatá mládež a zlatokopky. Nemá tedy náhodou něco společného s koksem? Jakože: "Ty jedeš jako na koksu- ty kokso!" O koksu přece zlatá mládež a zlatokopky něco musí vědět. Jak jinak by se mohly naladit na stejnou intelektuální vlnu třeba s fotbalistou Slovanu Bratislava a mít s ním tři děti, to dá rozum. Existuje doufám ještě Slovan Bratislava???

"Ty kokso," takže já furt nevím. Význam slova jsem snad pochopil. Je to asi ekvivalent českého: "Ty vole," nebo "Ty krávo," nebo "Ty brďo," nebo "Ty vogo."

SkryťVypnúť reklamu
reklama

"Ty vole, ale ví vůbec v Čechách někdo, co vlastně znamená to: " Brďo a vogo???"" Já tedy absolutně ne a slovník hlásí: "Že hledaný výraz není ve slovníku obsažený"!

No nic slovenští kamarádi, budeme si my Čehúni muset udělat pořádek nejdřív u nás doma!!!!

P.S. Prosím, kdyby jste mi někdo toho "Koksa" vysvětlil, budu rád. Chtěl bych být taky tak cool a trendy, jako slovenská zlatá mládež a zlatokopky. Jinak se do té Adéla show nedostanu. Existuje doufám ještě Adéla show?

David Vlk

David Vlk

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jsem malý podnikatel, který nikdy nedostal výplatu. Moravák ženatý, tři děti, z toho dvě bohužel v pubertě. Muž ve středním věku, který má hodně prořízlou pusu. A z života si rád vybírá to nejšťavnatější. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu